BEN KİMİM – ALPER IŞIKEL

Alper Işıkel

Yaşım: 24

Mesleğim: Endüstri Mühendisi, Yüksek Lisans Öğrencisi

Rotaract’taki ünvanım:  Üye

Neden buradayım dersiniz: Sosyal sorumluluk çerçevesinde projelerde yer alıp, ekip ruhuyla ihtiyaç duyulan alanlara elimden geldigince katkı sağlayabilmek amacıyla buradayım.

Ne kadar süredir Rotaract’tayım: 2 yıl

Üyesi olduğum komiteler: Rotaract üyeliğimi bu yıl dondurduğumdan, hiçbir komiteye üye değilim.

Şu ana kadar aktif olarak rol aldığım etkinlikler:  İstanbul/Erenkoy, Dost Eller Sağır ve Dilsizler İlkokulunda Yılbaşı Kutlaması 2011, Ramazan Paket Dağıtımı

Rotaract dışında kimim, neler yaparım: Doguş Üniversitesi Endüstri Mühendisi mezunuyum, Fransa’da master eğitimimi tamamladım ve şu anda staj yapmaktayım. Spor yapmak hayatımın vazgeçilmezi. Sinema ve tiyatroya her fırsatta gitmeye çalışırım. Yeni yerler görmek ve yeni kültürlerle tanışmak en büyük tutkum. Enerjik ve pozitif olmayı seviyorum, monotonluktan hiç hoşlanmam.

Sosyal medyayı ne kadar sıklıkla kullanıyorum:  İş gereği sık sık; iletişim amaçlı ve haber akışını takip ediyorum. Dışarıdaki gerçek hayatın tadını çıkarmayı tavsiye ederim 🙂

Rotaract’ın sosyal medya çalışmalarını takibim: Linkedin’den takip ediyorum, çok çeşitli ve kapsamlı konular ele alındığından faydalı buluyorum.

 En beğendiğim blogger: Yok

Leave a Reply

