BEN KİMİM – GÜLCE İNCİ

Gülce İnci

Yaşım: 22

Mesleğim: İç Mimar

Rotaract’taki ünvanım: Aday Üye

Neden buradayım dersiniz: Öğrencilik hayatım boyunca birçok kulüp ve sivil toplum kuruluşlarına katılmış, bu tür sosyal renklere ve manevi tatminlere bağımlı hale gelmiştim. Mezun olmaya yaklaştıkça bunu bir üst kademeye taşımak istedim ve daha önce üye olmuş arkadaşlarım sayesinde rotaract ile tanıştım. Rotaractta olmayı, vaktimi bu tür hem eğlenceli hem de yararlı etkinliklere harcamayı seviyorum. En önemlisi kulübümdeki insanları seviyorum. Güzel insanlarla güzel işler yapıyorum ve kısa sürede çok güzel anılarım oldu, devamını da heyecanla bekliyorum =)

Ne kadar süredir Rotaract’tayım: 5,5 ay

Üyesi olduğum komiteler: THİK

Şu ana kadar aktif olarak rol aldığım etkinlikler: Engeliler için düzenlediğimiz Kelebek Festivali’nde ve tabii diğer kulüp arkadaşlarım gibi 3 kulüp ortak düzenlediğimiz Rotabest’de olabildiğince aktif roller almaya çalıştım. Yavaş yavaş ısınıyorum =)

 Rotaract dışında kimim, neler yaparım: Taze İTÜ Taşkışla mezunuyum 🙂 Aynı zamanda koyu bır Beşiktaş taraftarıyım. Fırsat buldukca her branşın maçlarına giderim. Bol bol da gezerim. Aynı zamanda hayattaki en güzel meditasyonun yelkenliyle yapıldığı iddiasıyla yelken yapıyorum =)

Sosyal medyayı ne kadar sıklıkla kullanıyorum: Maalesef telefonuma bağımlığıyım, bu nedenle çok sık, en sık =)

 Rotaract’ın sosyal medya çalışmalarını takibim: Rotaract’ın sosyal medya çalışmalarını takip ediyorum ve başarılı buluyorum. Rotaract iletişim için doğru araçları buluyor ve kullanıyor ki bu günümüz için çok önemli. Tabii ülkedeki sosyal medya çalışmalarının genelinde de olduğu gibi henüz gelişmekte olduğunun da farkındayım. Gün geçtikçe ve geliştikçe daha da başarılı ve güzel olacağını düşünüyorum.

 En beğendiğim blogger: Ünlü bir blogger olmasa da sanırım cevabım Nazım Kahraman (nyaziyor.blogspot.com). Nazım’ın bloguna bayılıyorum. Çok dobra ve samimi. Günlük hayatta takıldığım detaylara ve fark etmediğim absürt noktalara çok iyi değiniyor. Ayrıca resmiyetten uzak bir blog olmasına rağmen sorumlulukla ve çok düzenli yazılmış olmasını da takdir ediyorum.

Leave a comment