BEN KİMİM – GÖKÇE ERDEMİR

Gökçe Erdemir

Yaşım: 22

Mesleğim: Mimar

Rotaract’taki ünvanım: Aday Üye

Neden buradayım dersiniz: Lisedeyken interact’tım ve yapılan çalışmalarla ilgileniyordum. Uzun zamandır da sosyal sorumluluk projelerinde yer almak ve rotaract olmak istiyordum. Fırsat bulunca arkadaşlarım aracılığıyla katıldım.

Ne kadar süredir Rotaract’tayım: Bu yıl katıldım, henüz aday üyeyim

Üyesi olduğum komiteler: Bu dönem THİK’da görev alacağım

Şu ana kadar aktif olarak rol aldığım etkinlikler: Rotabest

 Rotaract dışında kimim, neler yaparım: Denizli doğumluyum.  İTÜ Mimarlık bölümünden bu dönem mezun oldum. 9 yaşında Pamukkale tenis kulubunde takım oyuncusu oldum. Daha sonra İTÜ tenis takımında oynamaya devam ettim. 

Sosyal medyayı ne kadar sıklıkla kullanıyorum: Oldukça sık:)) sürekli..

 Rotaract’ın sosyal medya çalışmalarını takibim: Mümkün olduğunca takip ediyorum. Başarılı olduğunu düşünüyorum. Çok kısa süredir bu grubun içindeyim ama gördüğüm kadarıyla tüm etkinlikler oldukça ses getirdi, duyuldu ve konuşuldu.

 En beğendiğim blogger: Styleboom

Leave a Reply

