BEN KİMİM – OĞUZHAN ALBULAK

Oğuzhan Albulak

Yaşım: 22

Mesleğim: Elibollar Mücehverat-Gümüş

Rotaract’taki ünvanım: Aday Üye

Neden buradayım dersiniz: Kendimi bildim bileli birçok kişisel yardım çalışmalarında bulunmuşumdur.Zira yıllar geçtikçe tek bir kişinin ancak belirli bir kesime ulaşabileceğini anladım.Fakat bu benim için yeterli değildi.Bu yüzdendir ki benim gibi insanların bulunduğu kuruluşlar aramaya başladım. Bu arayışım beni Rotary dolayısıyla Rotaract’lara ulaştırdı.Bu güzel oluşuma henüz 5 aydır üye olmama rağmen şu ana kadar gözlemlediklerim benim doğru insanlarla birlikte olduğuma olan inancımı her geçen gün arttırmaktadır.Ve inanıyorum ki bundan 5 ay önce attığım adım yıllarca sürecek bir bağın sadece başlangıcıydı. : )

Ne kadar süredir Rotaract’tayım: 5 Ay

Şu ana kadar aktif olarak rol aldığım etkinlikler: 23 Nisan Engelli Arkadaşlarımızın Sinema Etkinliği, Ryla 2012, Rotabest 2012

Sosyal medyayı ne kadar sıklıkla kullanıyorum: Her gün düzenli olarak Facebook, Devianart, 9GAG, Youtube youku vb. Sitelerde günde en az 2 saatimi geçiririm. Zira bu tip siteler dünya ile olan iletişimim konusunda büyük ölçüde yardımcı oluyorlar. Ayrıca günün stresinden kurtulmaya birebir : )

Rotaract’ın sosyal medya çalışmalarını takibim: Rotary ve Rotaract’ın hem Türkiye’de hem de dünya da olan çalışmalarını özellikle Facebook ve Youtube üzerinden düzenli olarak takip etmekteyim. Türkiye’deki çocuk felci için yurt genelindeki çocukların aşılanması, Gölcük’te bulunan genç arkadaşlarımıza İngilizce öğretilmesi veya 23 Nisan’da genç arkadaşlarımızla yapılan programlar türündeki faaliyetlerinin yanı sıra Peru-Lima’da yapılan su arıtma faaliyetleri ve Afrika’da bulunan iç savaş mağduru halka yapılan yardımları yakından takip etmekteyim.

En beğendiğim blogger: Daha önce aşırı derecede bir iyimserlikle sosyal medyada günde ortalama geçirdiğim süreye 2 saat demiş olmama rağmen geri kalan 22 saatin verimliliği açısından maalesef blogger’da fazla vakit geçirememekteyim..(Sanırım biraz önce bahsettiğim 2 saatin aslında 2 saatten “birazcık” daha uzun olma ihtimali bulunmakta.. : / )

Leave a Reply

