BEN KİMİM – YİĞİT ALİ ALBEN

hep neşeli, hep esprili, hep enerjik…

Yiğit Ali Alben

Yaşım: 23

Mesleğim: Öğrenci

Rotaract’taki ünvanım: Üye

Neden buradayım? Valla organizasyon var dediler geldik 🙂

Ne kadar süredir Rotaract’tayım? 1 yılı aşkın bir süredir bu tatlışlarla beraberim.

Hangi komiteye üyeyim dersiniz: THİK

Şu ana kadar aktif olarak rol aldığım etkinlikler: 1 sene içinde birçok aktivite de görev aldım. 23 Nisan’da engelli çocukları 3D sinemayla tanıştırmak en güzeliydi sanırım. Bunu yanında RotaBest, RYLA, BES ve aklıma şu anda gelmeyen bir çok etkinlik ve organizasyonda yer aldım.

Rotaract dışında kimim, neler yaparım: Rotaract dışında içinde neysem oyum aslında=) Şaka bi yana Yıldız Teknik Üniversitesi Fizik Bölümü okumaktayım. daha önceki yıllarda da İngiltere’de Endüstri Mühendisliği ve İşletme çift anadal yaptım. Bunun yanında 2010 yılında kurduğum şirketimle ilersi için planlar yapmaya başladım bile. Profesyonel olarak ‘Amerikan Futbol’u oynuyorum.

Sosyal medyayı ne kadar sıklıkla kullanıyorum:  Sosyal medya artık günlük işlerin kaçışı oldu. Basitliğe ve aylaklığa alıştığımız bu yüzyılda sosyal medya gazete, kitap, müzik, herşeyin takipçisi oldu bizim yerimize. Dostumuz eşimizin bile takipçisi sosyal medya. Her ne kadar bu aylaklıktan hoşnut olmasam da kullandığım smart-phone sayesinde her dakika sosyal medyanın içindeyim.

Rotaract’ın sosyal medya çalışmalarını takibim: Takip ediyorum, daha da fazla destekçisinin ve takipçisinin olmasını diliyorum. Artık yapılan doğru işlerin insanlara ulaşması daha zor. Bilgi kirliliği içerisinde doğruyu ve kaliteliyi bulmak zor. Bu yüzden Rotaract’ın sosyal medya çalışmalarını takip ediyorum.

En beğendiğim blogger: Blog takip ettiğimi söyleyemem, zorlama blogger’ların çokluğundan bahsedildiğini birçok kez duydum.

Leave a Reply

